Megtartott ígéretek a munkahelyen

A munkaerőpiac „köztes” szereplői, mint a Pannon-Work cégcsoport, egyedi helyzetben működnek a munkáltatói márka tekintetében. Baksy Marianna, a cég marketing és PR vezetője szerint a Pannon-Work munkáltatói brandje egy ernyőmárkaként is elképzelhető, amelyre a cégcsoport több, mint 500 partnere munkáltatói márkája is hatással bír.

„Munkaerő-kölcsönző-, közvetítő cégként és szövetkezetként mindig is a munkáltató és munkavállaló között helyezkedünk el, és elemi érdekünk, hogy jó »összekapcsolásokat« szervezzünk le partnereink és munkavállalóink között, legyen szó diák-, felnőtt- vagy nyugdíjas dolgozóról”

– fogalmazott Baksy Marianna. A Pannon-Work egyfajta „anyahajóként” jelenik meg a munkavállalók életében, akiket a cégcsoport a partnereik számára toboroz be és foglalkoztat. Baksy Marianna szerint a hirdetéseikben gyakran nem tüntetik fel a tényleges munkavégzés cégnevét, ekkor pedig kiemelten fontos szerepet kap a munkavállalók Pannon-Work-be vetett bizalma.

„Ezen a ponton jelentős szereppel bír a Pannon-Work munkavállalók számára garanciát jelentő munkáltatói márkája”

– tette hozzá. A Pannon-Work cégcsoport egyik fontos pillérét jelenti a win-win-WIN helyzetekbe vetett hit, ami szerint az együttműködő partnereik mellett a munkavállalók is nyertesnek érzik magukat azáltal, hogy a cégcsoport közreműködésével végzik a munkájukat. 2022-ben újra fogalmazták a munkáltatói üzeneteiket, felerősítve a több, mint három évtizede fennálló cég jó gyakorlatait. Ennek lényeges elemei a jogbiztonság garantálása, a váltás lehetősége és az alternatíva felajánlása abban az esetben, ha az első munkahely nem megfelelő a munkavállaló számára, illetve a cég csapatához való tartozás élménye, amit egy, a piacon egyedülálló „PW Pódium” elnevezésű online talk-show eseményen való részvétel is biztosít számukra. Összességében elmondható, hogy a munkavállalók döntéseiben meghatározó szereppel bírhat a munkaerőpiac szolgáltatóinak munkáltatói márkája. A PW munkáltatói márkájának ígérete „csupán” kiegészítése a partnerek saját munkavállalók irányába tanúsított márkája mellett, ami akkor is létezik, ha éppen nincs kimondott employer branding programjuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük