A Gundel-misszió hatása egyszerű szavakkal
A Gundel étterem 130 éves fennállását ünnepli, és ennek kapcsán egy különleges CSR (Corporate Social Responsibility) projektet indítottak. Az Eventrend-cégcsoport által üzemeltetett étterem célja, hogy a hallás- és látássérült vendégek számára is teljes értékű élményt nyújtson. A felszolgálók megtanulták a legfontosabb tíz jelelési kommunikációt angol és magyar nyelven, és Braille-írásos étlapot is bevezettek. Az akadálymentes közlekedés is prioritást élvez az étterem területén.
2024. 04. 06.-án tartott sajtóeseményen Gundel Takács Gábor, Gundel Károly dédunokája, hangsúlyozta a demokratikus szellemiség és a széles nagyközönség iránti nyitottság fontosságát. Magyary Jenő, a Gundel ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy a Gundel nem csupán egy étterem, hanem kulturális és gasztronómiai örökségünk őrzője. Az étterem mindig is a vendégszeretet és a szociális érzékenység jegyében működött.
Az Eventrend Group egyik alapító tulajdonosa, Kőrössy Zoltán elmondta, hogy Gundel Károly azzal a szándékkal működtette az 1894-ben alapított éttermet, hogy annak kapui mindenki előtt nyitva legyenek. A Gundel ma is a vendégszeretet, a konyhaművészet és a hagyományőrzés helye, ahol mindig öröm betérni.