A HR vezető szerepe az üzlet gyorsabbá válásában

A HR vezetők szerepe az üzlet agilissá válásában egyre fontosabbá válik. Az üzleti agilitás a fókusz, gyorsaság és rugalmasság kombinációját jelenti, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy gyorsan reagáljanak a piaci változásokra és az ügyfelek igényeire. Az Unilever Benelux régióban működő Foods and Refreshment részlege 2019-ben vezette be az agilis megközelítést, amelynek eredményeként 2020 végére 25%-os projektkapacitás növekedést és gyorsabb piacra kerülési időt értek el. A csapattagok stresszszintje csökkent, és 85%-uk elégedett volt az alkalmazott agilis módszerekkel. 84%-uk javuló koncentrációt tapasztalt, 92%-uk pedig szívesen ajánlaná az agilis munkamódszert másoknak is.

Az agilitás nem csak a technológiai vállalatok számára fontos, hanem más iparágakban is sikeresen alkalmazható. Az agilitás képessé teszi a vállalatokat a piaci környezethez és az állandó változásokhoz való gyors reagálásra, alkalmazkodásra, az ügyfelek és a munkavállalók változó igényeinek kielégítésére, valamint az innovációra. Az elmúlt két évtizedben három agilis hullám váltotta egymást, amelyek megmutatták, hogyan alakult át a munkakultúránk az évek során, és kihívást jelentettek a régi paradigmákkal szemben.

Az agilitás nem az agilis módszertan alkalmazásáról, hanem az üzleti eredmények eléréséről szól. Az agilitás kritikus fontosságú minden olyan vállalkozás számára, amely a 21. században fenntartható módon kíván boldogulni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük